Ben ilk çocuğuma Dalin kullandım, halada (3 buçuk yıldır) kullanıyorum. Açıkçası şu düşüncedeyim mesela benim ilk hamileleliğimde Mustella çok övülüyordu, resmen moda gibiydi. Şimdi ise Siveno markasını herkes öneriyor ama bence bu iş artık fenomenlerin paylaşımlarına reklamlarına bakıyor. Nasipse inşallah bunda da Dalin kullanmayı düşünüyorum