seheryksl 55 gün önce üçüncü sezeryanimi oldum ilk sezeryanim çok güzel geçmişti ikinci sezeryanim berbattı travma olarak kalmıştı üçüncüye hamile olduğumu öğrenince çok kötü oldum zor ksbullendim ameliyattan çok korkuyordum başından sonuna kadar ameliyati düşündüm durdum Allah a dua ettim çok şükür rabbim dualarimi kabul etti üçüncü sezeryanimi genel oldum kendi isteğim ile , uyudum uyandım herşey bitmişti diğer ikisi spinal olmuştu çok zorluğunu çekmiştim tuplerimi de baglattim Allah im çok isteyene evlat hasreti ile yanıp tutuşana nasip etsin sizde bebeğinizi sağlıcakla büyütün inşallah 💐