mucizebebekkk589 benimde sebepsiz bir şekilde olmuyordu tek sebep pcıs olmamdı amh çok yüksekti ve yumurtalarım büyümüyordu çatlamıyordu. 6 ay ilaç desteği ile denedik olmadı ve benimde sabrım kalmadı. Pcos aşılama için uygun değil ama tüp bebekte ilk denemede pozitif şansı en yüksek olan rahatsızlık. Benimde ilk denemede 5. Gün embriyosu 4bb pozitif. Eğer pcos isen sakın endişelenme ve boşuna para verip aşılama ile vakit kaybetme derim