decembermum ben fitilli değil hapını kullanıyorum. İlk gittiğimde kırmızı kanamam olmuştu ondan dolayı fitil önermediler . Pazartesi günü doktor randevum var gittiğimde konuşacağım kahverengi lekelerim de bayağı bir azaldı fitil isteyeceğim uygun görürse doktorum kullanacağım herkes fitilin daha iyi olduğunu söylüyor 🌼