Sadeceanne2 lotuss_34 siz bence yarın gidip bir doktora kapıdan söyleyin haftannız geçmiyorsa bir şekilde bakar bulduğunuz randevu çok ileri çünkü bebeğin damarlarını göremiyorlar parmaklarını final sayıyorlar kalbine filan bakarlar ama damarlarını göremedikten sonra tam detaylı bakılmış olmuyor yani mutlaka yarın gidip doktora kapıdan sorun hatta sabah erken saatlerde gidin doktor kapıdan girerken direkmen seslenip söyleyin
annebebeka lotuss_34 kız detaylı değil diyorlar ama detaylı yapıyorlar. Neden öyle diyorlar bende bilmiyorum ben gittiğimde de benden içza aldılar bu detaylı değil diye ama detaylı ultrasonds yapılan herseyi yaptılar. O yüzden randevuyu kacırma al
Alara6161 lotuss_34 detaylı usg yapılamamaktır demesine bakma zaten Perinatolojinin muayene leri detaylı organlarına suyunu varana kadar herşeyi ölçüyorlar bn normal kontrol e gittim madem geldin ikili taramanıda yapalım dedi 3 gebeliğimdede Perinatoloji takipli oldum muayaneleri detaylı hatta alabilirsen göztepe süleyman yalçın şehir hastanesinde Perinatoloji reyyan ayaza al ben ilk defa gittim memnun kaldım eğer böyle devam ederse doğumumu orda yaparım asistan lar felan güzel ilgileniyor
sevvalinwonderland suudee çok sessiz, sakin, naif bir insan. 1 saat sürüyo muayene. 7-8 sayfa rapor veriyo, bir tane seçtiğiniz fotoğrafı basıyo, geri kalan her şeyi mailinize atıyo. ben memnun kalmıştım. güzelce açıklıyo bence her şeyi gayet.