Kızlar özel kliniğe gidiyordum şimdiye kadar 2 hafta sonrasına gün aldım sezaryen için. Ama fiyatlar çok pahalı geldi bana doktor 120 bün hastane 60bin istiyor doktorumu değişebilir miyim sizce sorun olur mu nerdeyse hastanenin kendisine gitsem doğursam nasıl olur