yenibiranne__ Kızlar sigarayı bırakmak için n’aptınız ? LÜTFEN TAKTİKLERİNİZİ YAZIN 1 paket sigara içiyorum 19+5 teyim çok üzülüyorum neler yaptınız canınız istediğinde
yeliz1923 yenibiranne__ Eczanede sigara tiksindirici görmüştüm hamilelikte kullanılır mı bilemem ama sormanız lazım belki faydası olur
deletedmom43191 yenibiranne__ 1 paket cok aşırı lütfen kafanızı baska seylerle dağıtın o duman bebegi ne hale getirir 😒
Fuunndaaa yenibiranne__ ben çok tatlı bağımlısıydım insilün direncim vardı ama gebelik şekeri çıkınca komple kesmiştim tek bir kaçamağım olmadı bebeğinize ne kadar zarar verdiğini düşünürseniz beyniniz sizi frenleyebilir
yenibiranne__ deletedmom43191 kafayı yicem biliyorum çok fazla 😟 tek başına Hiçbirşey yapmamanın verdiği etkiler sanırım
noktas Bir tanıdığıma doktor günde 3 4 tane izin vermiş içmeyince girdiğin stres daha zararlı demiş ama 1 paket çoookk😪😪
ikiprensesannesi___ yenibiranne__ hamilelikte tiksiniyorum. İçemiyorum ama son zamanlara doğru bazen içebiliyorum. Onun dışında bırakamıyorum.