csknbahar Kızlar ben sezeryan şeklinde dogum yaptım 15 gün sonra midemde çok ağrı oldu safra kesem iltihap denildi sizde bu durumu yaşadınız mı
asil15 csknbahar evt yaşadım safra taşı zaten özellikle gebelikte oluşuyor ameliyat olmadanda kurtulunmuyor
defnerab myangelson merhaba 2.sezeryan daha ağrılı diyorlar doğrumudur toparlanma süreci uzun sürdümü acaba
myangelson defnerab evet benim için baya zor oldu toparlanması falan 🥲 ama farklı hastanede anestezi şeklim de farklıydı onların da etkisi vardır illaki
defnerab @“myangelson” myangelson :(( anladım çok geçmiş olsun🙏🏻 tabi haklısnız kişiden kişiye farklılık hastane farklılıkları da bir unsur:(
defnerab myangelson ay çok teşekkür ederim inşallah 🙏🏻ben ilkinde de zorlanmıştım ikincide normal doğum istedim ama doktorum risk almak istemiyor bebekte dönmemiş daha