deryakays Kızlar doğuma giderken ne giyilmeli sizce şimdi benim uzun siyah bi elbisem vardı onu giyecektim ama nst ye falan bağlanmam gerekirse rahatsız eder mi alt üst olacak şekilde bir şey mi giysem
tahamommy deryakays doğumhane de zaten önlük veriyorlar canım onunla dolaşıyorsun kesin doğuma gidiyorsan öyle
nurellaa52 deryakays tabi nstde komple mi açıcaksın zor olur bence alt üst rahat etek giy ya da Düzeltme doğummuş zaten doğumda kendi kıyafetinle kalmıyosun