cansu2306 bu işin uzmanı bepanthol. Oğlum doğdu bezi bırakana kadar ben bu kremi kullandım bir kere pişik gibi bi sorun yaşamadık . Şuan 4 yaşında kasık tarafında ufak pütür pütür bi isilikti akşam bepanthol sürdüm ertesi gün hiç bişey kalmamıştı 😊şiddetle öneririm