Kızlar merhabalar 33+4 haftalık olduk çok şükür bugün doktor kontrolünde bebek makat gelisli dedi doktorum 36 haftaya kadar dönmezse sezeryan olursun dedi ama merak ediyorum bu haftadan sonra dönme ihtimali yüksek dimi döner yani iki normal doğumum var sezeryan ihtimali beni biraz korkutuyor o açıdan merak ediyorum. Bu durumu yaşayan oldu mu daha önce aranızda dönmesi için egzersizler var yapsam mı bilemedim.