36+1 haftalık hamileyim 28. Haftadan beri direnç artışı var bebekte hep 10 gün geriden geliyor. Bazen düşüyor direnç sonra geri yükseliyor kan sulandırıcıyı 36. Haftaya girmemle bıraktım. İlk doğumum normal ama duyduğuma göre direnç olan bebeklerde normal doğum yapmıyorlarmış doktorum bakıcaz duruma göre diyor daha öncesinde bebekte direnç artışı olupta normal doğum yapan var mı acaba ? Varsa kendi sancınızla mı doğum yaptınız sunş sancıyla mı ?