Rabiakcyy 3 aylık olduk. Evi 24 derecede tutmaya gayret ediyorum. Kolsuz zıbınla duruyoruz. Çorap vs yok. Gün içinde yüzünü çizmesin diye eldiven takıyorum o zaten bence bizimkini sıcak hissettiriyor, o yüzden bir de çorap kullanmıyorum. Bebekler bizden sıcaklar kat kat giydirmek ya da örtmek faydadan çok zarar getiriyor, hele ki yaz aylarında. İsilik, kızarıklık cabası..