nisabayraktar0 Kızlar ağustos sonu doğum yapacağım inşallah kıyafetleri uzun kollu mu tercih etmeliyim nasıl yapmalıyım bedeni Yenidoğan mı 0-3 ay mı tercih edeyim tecrübeli anneler yazabilir mi ya sizler nasıl yaptınız
yldzz01 nisabayraktar0 agustos ayı sıcak ay bence yanı nerede yasıyorsunuz bılemem ama ıstanbuldanız eger zıbın bolca alın yzun kollu cok gıydırmezsınız dısaeı feln cıkarsanız zıbının ustune ınce seyler gıydırırsınız 0 3 ay genelde cok küçük oluyor bebegnızın kılosu coksa eger olmayabılır genellıkle 3 6 daha ıyı bır tercıh olabılır 0 3 az alın