birden25 40+5im 12.30 gibi nişanım gelmeye başladı 14.30 gibi de az az suyum gelmeye başladı hastaneye geldim nst de sancı çıktı ve benim yatışım yapıldı inşallah kolaylıkla olur dualarınıza talibim
yigithanleyla birden25 rabbim sag salim saglikla kavuştursun analı babalı güzellikle buyutebilmeyi nasip etsin insallah 🤲 sende bize dua ediver teyzesi vaktinde saglikla kavuşalım serklajliyiz ❤️