dogadefnne normal doğumdan korktuğum için sezeryan oldum. Bana çok kolay geldi. İlk 2-3 gün öksürürken, gülerken, ayağa kalkarken zor. Yanınızda bebekle ilgilenecek biri varsa kolay atlatırsınız. Sadece emzirmek için size veriyorlar bebegı zaten. Sonra 1 hafta sızı oluyor. Normal doğumun bebek için risklerini göze almaktansa kendim 1 hafta acın çekerim daha iyi. 1 hafta 10 gün Sonra geçti. Göbek konusuna gelince de ben 52 kg ile hamile kaldım 65 ile doğuma gittim. Doğumdan 40 gün sonra tartıldım 54 kg geldim. Ve canım cekıyordu her gün hamur işi yedim. Bence bünye ile alakalı.