Merhaba benim ikinci hamileliğim. 13 haftalık olduk bu gün. 1 kızımız var şimdide erkek istiyorduk Allah kısmet ederse. Doktorum 12 ci haftalığında kız dedi ultrasyondan bakarak. Bizde kan testi yaptırdık. Orda erkek çıktı. Şimdi ne düşüneceğimi şaşırdım. Kendimde erkek hiss ediyorum. Kızımda da kız hiss etmiştim. Kanın yanlış çıkma ihtimali varmı? Böyle durumla karşılaşan oldumu hiç?