Momyy1999 larlor Gerçekten mi 😍😍 İnşallah 1 kızım var bu bebeğimde erkek olur hayırlısı ile sağlıklı olsun
larlor Momyy1999 benim 7 haftalık görüntüye benzettim o yüzden erkek diyorum inşallah gönlünüzdeki olur öğrenince yazın