nur06nur Kızlar az önce şiddetli kasıklarıma sancı girdi ilk kez böyle oldu 36. Haftadayım böyle yaşayan var mı yalancı sancı mıydı ki
ahsozge nur06nur benim de giriyor özellikle karnım kasıldıkça bende 36+4 üm ama erken doğum riskim var. Umarım bu tarz şeyler normaldir.
btl0707 Ben de 36+3 üm .. arada bi arkadan sancılar giriyor ama Nst de herhangi bir şey çıkmıyor bugün kontrolüm vardı suyu az gelişimi 3 hafta önde dedi