hilalgcmn Kayseri erkilet devlet hastanesinde doğum yapan varmi varsa hangi doktor idi memnun kaldınız mı???
elifin_ hilalgcmn ben bilge beye gideceğim yarın randevum var,acilde denk gelmiştim çok ilgili bir doktor doğumum da onda olur inşallah diye düşünüyorum
ozgesenmisin hilalgcmn Benim de 2 doğumum olacak inşallah özel hastane düşünmüyorum şehir hastanesine yoğunlaşmıştım ama erkilet Hastanesini hiç düşünmemiştim
kubrasjsjs bozkurt38 gidince memnuniyet konusunda buraya yazar mısınız bende randevu almayı düşünüyorum da kendisine
bozkurt38 kubrasjsjs merhaba ben gittim bugün kontrole memnun kaldım doktor iyi ilgli bir doktor yani sorduğunuz herseyi cevaplıyor tersleyip lafı agzimiza tikmiyor yani😂 ben memnun kaldım orada doğum yapacağım bu gidisle
ozgesenmisin hilalgcmn MHRS den randevu kısmında erkilet Hastanesi çıkmıyo randevuları nasıl aliyorsunuz
havos38 bozkurt38 ya o doktora bende gitmiştim çok memnun kalmıştım da erkek diye başka doktora gidiyorum