jalepone Yapmak mantıkı mı ? Hangi kur( altın , dolar, tl) üzerinden yapmak daha iyi acaba yapanlar var mı ? Yapan arkadaşlar kaç tl üzerinden yaptı ?
twobabymomm jalepone merhaba tam bilgim.yok ama esim kizimiza kuveytturkten yapti tl hesabi her ay bin lira cekiyorlar maasindan. Ama durumumuz olsa ben altin hesabi isterdim.acikcasi ama boyle de damlaya damlaya göl olur
jalepone twobabymomm evet biz de altın hesabı düşünüyoruz aslında . Devlette %20 katkı veriyormuş sanırım