gulerpolat Kızlar tam olarak yerleşme kanmasi kaçıncı gününüzde oldu kaç gün devam etti ne renkti benim kırmızı 2-3 damla geldi adetime daha 11 gün var ne yapmam lazım yaşayanlar yazabilir mi
pelin623 gulerpolat 6 gün kala peçeteye gelmişti regl oldum sanıp ped takmıştım, sabah ped tertemiz olunca erken gebelik testi yapmıştım çıkmıştı betamda 24tü o gün
Yucci gulerpolat reglime bir hafta kala peçeteye minicik bir pembe akıntı gelmişti. Şu an 36 haftalık oldum ☺️
kumsalmavi rara_avis kahverengi çamurumsu muydu benimde öyle de pedin üst kısmında üç gün öyle oldu yerleşme olabilir mi
Iremm2611 Regl olacağım gün oldu 1 kere geldi peçeteye silince açık kırmızı pembeye yakın renkti daha da devamı olmadı zaten o günde gebe olduğumu öğrenmiştim
ilayda3620 Iremm2611 ay benim de bu ay böyle oldu😳 dün adet olmam gerekiyordu 1-2 kere peçeteyle sildikçe açık pembe şeklinde akıntı oldu sonra biraz karın ağrısı bugün de ara ara kasıklarımda batma oldu bir iki defa ama başka bir şey yok