Benimde 2 li tarama testini yapmadan ense kalinligi var dedi kendisi bakti doktorum sonra baska bi doktor cagirdi oda ilk basta ince dedi sonra oda kalin dedi sonra kendi doktorum bazen cihazlarimizda sorun olabiliyo yanlis ölcebiliyoruz dedi baska bi perinotolaji doktoruna yönlendirdi benim gibi olanlar varmi ya icime korku suphe dogdu