jennefer Kızlar ben 32. Haftada çalışamaz raporumu aldım iş verene verdim sgk ya bildirildi ama e devletimde hala iş göremezlik ödemesini göremiyorum 35. Haftadayım nasıl ilerliyor bu süreç sadece rapor görünüyor şuan e devletimde