Drngrkm ben de bu arabayi model olarak cok begeniyorum aslinda.
Ama kapanirken bebegin oturdugu yeri de ayrica cikarip oyle kapatmak gerekiyor sanirim, tanitim videolarinda oyle en azindan.
Iki parca seklinde kapatip eve, arabaya bagaja vs. koyucaksak yine cok yer kaplar ya tatlim.