Kızlar kızıma İlay Mira ismini koymayı düşünüyorum sizce nasıl fikirlerinize açığım
lavinial çok güzel Rabbim adşyla yaşatmayı nasip etsin
lavinial ikisi de çok güzel benim kızımın ismi de İlay🤩🥰
lavinial ben de İlay koymayı düşünüyorum çok beğeniyoru
Üst
buse76 teşekkür ederim canım
Aysunays benimde çok hoşuma gidiyor adıyla yaşasınlar
mihra2021su bende aynı şekilde çok güzel bir isim