Kızlar merhaba. Eşimle ufak tefek tartışsak bile hamilelikten dolayı elimde değil duygularım abartıyor bunu. İnanın hiç uyumadım dün geceden beri 0 uyku ile duruyorum. Ve gün içinde sürekli ağlamam geliyor ağlıyorum mahvoldum. Benim tek düşündüğüm şey bebek. Onun suçu yok onu da üzüyorum. Elimde değil iyi hissetmiyorum ben hiç. Şimdiye kadar yattım hiçbir şey yapmadan. Bebekte kafa-popo mu dayıyor yoksa toplanmamı oluyor bu tek tarafımda anlamadım ilk gebelik olduğu için doktora da hemen yazmak istemedim. Neden böyle oluyor dert edilecek bir durum mu bu? Bana bi bakar mısınız 🥹