Minnakanneee benim ödemim coktu ayaklarımm bacaklarım çok şişmişti. Tansiyonumu zaten gün gün ölçüp not ediyordum ama aile hekimim beni korkuttu kadın doğum uzmanınıza bir görünün dedi. Gebelik zehirlenmesinden mi şüphelendiniz diye sordum, evet dedi. İdrar tahlilinide o an yaptırmıştım zaten. Kendi doktoruma gittik hemen baktı panik yapma dedi idrarın da protein kaçağı var mı bakalım dedi. Baktı negatfiti. Korkma bişey yok dedi. Yani sadece tek bir kriter yok bu saydıklarımın hepsi bir arada olunca genelde o yanıtı koyuyorlar, ben öyle biliyorum cünkü korkup cok araştırmıştım. Tansiyonunuz genelde 14/9 ve üstü seyrederse, idrarda protein pozitif cıkarsa ve vücutta fazla ödem gözlenirse :) sevgiler