Duygu202420 Merhaba arkadaşlar 7 haftalık hamileyim haftada 2 kere falan az miktarda kan geliyordu sonra kahverengi lekelenme oluyordu doktor normal yerleşme kanaması dedi progestan hap verdi.. Pazar akşam biraz fazla geldi pazartesi doktora gittim gayet iyi dedi taze kan geldiğinde korkmamız lazım ama içerde bi kanama yok dedi kalp atışı 140 büyümesi vs normal dedi ama az önce baya kan geldi 😢 çok korkuyorum böyle bi durum yaşayan varmı çok canım sıkıldı içimde kötü hisler var...
Cerenerb Duygu202420 bende de çok kanama oldu canım Kırmızı renkli kanama değilse aktif bir kanama yoktur doktorum bana öyle demişti progestanı düzenli al Ben sabah 2 akşam 2 fitil olarak aldım Ama kanama şimdi tekrar ederse bence git bidaha doktora
Hominigirtlak Duygu202420 kotu dusunmeyin allaha emanet edin bebeginizi doktorunuzu her durumda bilgilendirin ben 3 ay boyunca progestan igne oldum allahin izniyle saglikla bebeginize kavusursunuz insallah.. bu durumu yasadigim icin heran boyle durumda olanlar dualarimda sizde dua edin
Bilgeferhat Duygu202420 12. Haftaya kadar oldu kanamam progestan kullandım iğne vuruldum bol bol yat dinlen korkma kuzum ama az bir kanama da olda acile git iğne vururlar hemen
melegiminannesi Kötü düşünme canım korkacagın şey aşırı adet sancısı ve kırmızı kanama. Onun dısındaki kahverengi kanamalar bebeğin yerleştiği icin rahim büyüyüp kılcal damarlar çatladığı icin oluyor merak etme doktorun iyi dediyse güven ve kendini ne kadar ferah tutarsan bebişin o kadar iyi olur. Düşük sancısını ben cektim yani adet sancısı da ne onun yanında kasığının tam ortasında resmen canlı canlı etlerimi cekiyorlarmıs gibiydi öyle hafif sancıları sıkıntı etme birde sancın artarak devam ediyor ve bel ve kasığının tamamını kaplıyor üzerine birde kanaman kırmızı ise koş doktora onun haricinde iyidir bebişin sağlıkla kal bebişinle ❤🙏
Duygu202420 Cerenerb ben 8 saatte bir alıyorum aktif değil ama baya aktı şimdi de leke leke kan geliyor sol kasığımdada ağrı oldu psikolojik mi acaba😢🤦🏻♀️
Cerenerb Duygu202420 psikolojikte olabilir ama ihmal etmeye de gelmez canım iyi düşün iyi olsun Devam ederse kanama doktora bi git bence
Hominigirtlak Duygu202420 bana dr dusuk tehliken var demisti esime de ben onu korkutmak icin oyle soyledim demisti cok uzulmus korkmustum allahin izniyle bebegim saglikla benimle. Hergun karniniza ayetel kursi okuyun icinizi ferah tutun