zey55 Naznay ben 37 haftalığım canım çektikce yedim vicdan rahatşatmak için yoğurtla yedim içine baharat sosunu attım yağını atmadım
Zarifhnm1 Naznay aaa çok şaşırdım benimde öyle oldu 4 sene önce yemişimdir kokusu resmen burnuma esti de alıp yedim
3_cocukluanne Naznay bende yiyorum canım sık sık istiyo yağını eklemiyorum baharatlarıyla🤌 zararlı gibi gelmiyo bana makarna gibi 😅🤌
newmomad Naznay valla ben de yedim canım istedikçe gayet sosunu da döktüm yedim 😂😂😂 çok şükür 27 hafta olduk sorun olmadı🥹
Naznay Zarifhnm1 vala sanki alıp yiyecem sağlıksız kapalı paket ama bu can isteğiyle yemezsem de bilmiyorum
dilekmom6 Naznay dudomi ye yiyeceksen de. Baharatını az kat tuzu fazla olabiliyor. İçinde msg yok o yüzden ben ondan tüketmiştim canım çekince
3_cocukluanne Naznay içimden gelmiyo koyması ne yağı bilmiyoruz yağsız daha güzel ağır kokulu tadıda kötü yağını hiç sevmiyorum ben yağ döküceksem çok az zeytinyağ veya ayçiçek yağı kullanıyorum