Bahar77777 Kızlar ya 1 sene önce ilk bebeğime doğum yaptım,vajinal. Ve arada bi öksürürken idrarımı yapıyorum çok istemsiz oluyor gülerken felan normalmi bu ,geçermi zamanla?
Masal777 Bahar77777 canm doktora git senin de rahîm sarkma yada idrar torbası olmasın bende önün için gitim kaçırıyorum diye iksde sarkmış ama herhangi bir ilaç vermedi zmanla geçer dedi yada devam ederse o zaman mudale ederim demsti
Bahar77777 Masal777 ya inşallah öyle bişey yoktur ya :(( bi gidio görünsem iyi olur belkide😕😕 peki şuan devam ediyormu sizin?