Kızlar merhaba 6+6yken doktora kontrole gitmiştim ancak şimdi bir önceki gebeliğimde devam edeceğim doktora tekrar randevu almak istedim. Doktor 12. hafta da gelmemi istedi eğer ikiz değilse 12. haftasında gelsin dedi. Bir önceki gebeliğim çok sıkıntılı ve ikizdi o yüzden neredeyse haftada 2-3 güne bir acile ve doktora kontrole gitmek durumundaydım. Sizin de sıklığınız bu şekilde miydi? 12. haftaya kadar doktora gitmediğiniz oldu mu bu benim ikinci gebeliğim ve ilk defa tek gebelik o yüzden nasıl olmalı bilmiyorum sanki biraz arası uzun gibi geldi emin olamadım