acelyacik oğlumu da belli bi zamana kadar paylaşmadım ikizlerimi de paylaşmıyorum ama oğlumun 7-8 aylıktan fln paylaştım oğlumun üstüne hemen ikiz gebe kaldığım için hem benim gem eşimin tarağının çok gözü var bi bayramda üç oğlumu yanyana koyup ikizlerim yüzü kaplı şekilde paylaştım