Annecivciv merabalar benimde gebeliğimin 14 haftasında çıktı ilk. Hemen cildiyeye gittim uçuk kremi ve ilacı verdi dediki bebek için zararlı değil ama doğuma yakın genital bölgende yine uçuk çıkarsa normal doğum yapamazsın bebeğe doğum sırasında bulaşır dedi . Şimdi 36 haftadayım yine çıktı bu illet ne zaman çok sıkılıp üzülsem hemen çıkıyor malum doğum yaklastı stresliydim . Buda dudakdaki uçuk gibi aynı fırsat kolluyor sıkılmanı üzülmeni