dlr0 Ben kızıma Derin ismini koymak istiyordum ama çevremdeki herkes anlamı ve enerjisi kötü depresif olduğu için bebeğe de etkiler diye koymamı önermiyorlar. Onun yerine Parla, Alara ve Mira var aklımda sizce hangisi ve katılıyor musunuz bu konuya?
ARYa143 dlr0 kesinlikle katılıyorum 👌 çocuğun isminin anlamı hatta neyi çağrıştırdığı çok önemli.. Ben sırf bu sebeple Nazlı ve Nihan isminden vazgeçtim, ilk kızım Ayşe Rengin (gerçekten de renkli bir kişiliği var ve Ayşe annemiz gibi azıcık kıskanç 🙈🥰) 2.kızım için de Ahsen Neva düşünüyoruz şuan🤗
Ladybird06 dlr0 derin ismi ve enerjisi hakkında fikrim yok ama Derin’den vazgeçip farklı bir isme yönelirseniz bence bunların içinde en güzeli Mira🩷
dlr0 ARYa143 gerçekten ben de derin isminden vazgeçtim sayılırım çook istiyordum ama enerji kısmı beni korkuttu açıkçası🥰
ARYa143 dlr0 öyle öyle, ben de Narin ismini çok severim ama bana acı ve üzüntüyü anımsatıyor o yüzden düşünmedim hiç