Bsra74 merhaba hanımlar 8 aydır gebelik için uğraşıyorum sizce hormonlarım nasıl en son mart ayında baktırdım TSH yüksek çıktı ilaç ile normale döndü ama gebelik olmadı önereceğiniz bişey var mı
Bsra74 busrax_ 31 yaşındayım canım nasip ederse rabbim 3. Olucak ilk aylar çok takılmadım ama olmuyor diye üzülmeye başladım biraz
busrax_ Bsra74 ee o zaman hiççç stres yapma. sen demek ki hamile kalabiliyorsun. bende 31 yaşındayım 2 kere düşük yaptım 1 seneyi geçti hala gebe kalamadım hiç bir sorun da görünmüyor olmamsı için ama nasip işte
Bsra74 busrax_ aynen nasip işte Rabbim inşallah senin kucağını da doldursun ben büyüttüm çocukları dedim son bir tane daha olsun bekliyorum işte 😊
busrax_ Bsra74 ovulasyon falan bunlar seni strese sokar zaten gebe kalabiliyorsun. yumurtlama zamanları ilişki oldu mu olur allahın izni ile :)