suragungor gozdeguzel sinopta manti nerde yenmeli teyzenin yeri mi ne oyle bir yerde yemistim guzeldi baya
myangelson betuldenk dün canım istedi Etli nohut hemen bugün yapayım dedim 😅 kavun şimdiye kadar tatlı çıkmadı hiç ya tatlanmamislar henüz ya da bize denk gelenler öyle 😅