Leyladurumom Kızlar cuma yatışım yapılacak ve doğum başlatılacak ne giyip gitmeliyim suni verilecek ya da fitil hiç bilmiyorum sabah 7de gel dediler alt üst mü giymeliyim elbise mi ankara tıpta olacak
Selim_Alparslan Leyladurumom Elbise giymiştim zaten yatış yapıldıktan sonra onlar önlük ve bone takıyorlar
Havin49_ Leyladurumom herhangi bir şey giyebilirsin zaten gittiğini gibi üstünü çıkarttırıp sana örlük giydiriyorlar