Banada devlet hastanesindeki doktor aynısını söylemişti kese var bebek yok 1 hafta sonra gel bakalım ona göre kürtaj yapalım dedi 3 gün sonra özelde başka bir doktora gittim hem bebeği gördü hem kalp atışı dinletti. İmkanınız var ise mutlaka bir kaç gün sonra başka bir doktora gidin. Şuan 35 haftalık gebeyim. Gönlünüzü ferah tutun her şey Allahtan 💐