Merhaba.
Reglisini ağrılı yaşayan varmı , özellikle ilk gün . Gecikmeden dolayı gittiğimde kan ve ultrason bakilmisti bir sorun yok herşey normal denmişti. Ama iki üç seferdir aşırı ağrılı oluyor ağrı kesici içmeden duramıyorum.
Üçüncü veya dördüncü günü gitsem tekrar mi baktirsam daha mı net gözükür bir sorun olup olmadığı.
Sizlerde de böyle oluyor mu acaba..