Merhaba hanımlar geçen yazmıştım tüp bebeğe başlayacağız diye.Kendini bildim bileli Pcosum var o ailen gelen kilo derken bende insülin direnci var.Dün tüp benek için gittiğim doktorum açlık kan şekeri ve 2 defada 1 er saat arayla olmak üzere kan şekerime baktı açlık:127 ikinci:259 üçüncü:220 çıktı normalde glifor binlik kullanıyordum fakat bazı durumlardan dolayı pek devam ettiremedim.Şimdi doktorum dahiliyeyle görüşmem gerektiğini ilaç başlanmasını gerekirse insülin bile başlanabileceğini söyledi.Bu şeker yüksekliği durumda gebelikle anomaliler olabilir dedi.Doktorla görüşünceye kadar sabah akşam glifor kullan 10 gün sonra bi daha bakalım dedi bi de Hba1c test yapacakmış.Böyle durum yaşayanlar ne yaptınız ? Önerileriniz neler