Merhaba kızlar 36 artı 3 ettim.. şu ana kadar gittiğim doktor devlet hastanesinde sadece bebeğin gelişiminin üç hafta önde gittiğini söylemişti suyunun iyi olduğunu falan belirtmişti ama bugün farklı bir doktora gittiğimde alanında iyi bir doktor olduğunu söylemişlerdi direkt bana evet bebeğin kilosunun bayağı bir önde olduğunu kafasının büyük ve kemikli olduğunufakat suyunun da azaldığını söyledi 4 kg’a her geçen bebek illa sezaryen olmak zorunda değil öyle bir önyargı yok dedi ama suyunun azalması sezaryen sebebidir dedi su neden azalır ya da suyu tekrardan yerine getirmek için bir çözüm var mıdır acaba