dyggysy aynısı başıma geldi hatta buraya yazdımx ama kimse pek ona yormadı tesadüf falan dendi. Hayır değildi. Kıpır kıpır bebek iki gün hareketi kesildi. Çok üzüldüm korktum. Yüklerden dolayı diye düşünüyorum. Muhtemelen içirdikleri şey ağır geldi bebek etkileniyor. Zaten de pişman oldum. Çevremdeki kimse yaptırmamış bir ben yaptırmışım. O şeyi içince baygınlık geçirdim bebek de karnımda kasıldı kaldı hiç değmedi bu strese çene yaşadım hala idrak edemiyorum. Bir daha yaptırmam asla