snur10 Haftadayım biraz kilom var pcostan dolayı 2 gündür aşırı mide yanmam var ebe beni şeker testi için çağırmıstı mide yanmam varken bide aç karnına şekerli birşey içemeyeceğimi bildiğim için gitmedim normalde de şeker tatlı asitli içecekler bu tarz seylerden hoslanan biri değilim pekte tüketmem özellikle bu hamileliğimdede şekerden tiksindim zaten şerbetli tatlıları görünce bile midem bulanıyor doktorum yaptırmanı isterim dedi ama kızımda yaptırmamıstım bilmiyorum napcamı kafam cok karısık siz neler yaptınız
Dryglgl snur10 ben kan tahlili verdim hba1c ye açlık şekerine baktırdım evde de 10 gün kadar aç ve tokluk 1.saat kan şekeri takibi yaptım her şey yolunda olduğu için yaptırmadım şeker yüklemesini ama bi sıkıntı olsa yaptıracaktım
melismersin snur10 bence yaptırmalısın. En azından bebeğin sağlığı bakımından. Gebelik şekerinin bebek üzerinde etkileri oluyor. Aynı şekilde anneninde. İçilecek olan şey zaten 75 ml lik birşey yani tek seferlik. En azından önlem alınıyor ☺️☺️