annekiz6141 merhabalar, ben kullanmıyorum kan sulandırıcı. Ama ara ara kalp atışım çok şiddetli oluyor. Boynumda, göğsümde falan hissediyorum. Ama nabzım normal 88 civarı. Doktorum da çok rahatsız ederse lan sulandırıcı başlarız dedi. Sizin böyle bi hissiyatınız var mıydı kullanırken ? İşe yarar mı isteyeyim mi doktordan merak ediyorum