Arkadaşlar , kızım aralık 2020 doğumlu. Geçen yıl ve bu yıl anaokuluna gitti ve artık çok sıkıldı ilk okula gitmek istiyor. İsteğe bağlı ilkokul çıkıyor bu sene gönderip göndermem konusunda kararsızım . Eylülde tam 69 aylık olacak. Tecrübe ve fikirlerinize açığım 🤗