‼️‼️Şimdi anlatacağım olayı dikkatli dinleyin arkadaşlar sizin ve bebeğinizin hayatı için çok önemli.bebeğimin plasentası aşağıdaydı rahim duvarına yakındı rahimin kenarında önceden biriken kan bebeğim 27 haftalıkken akmaya başladı.biz korktuk ve en yakın hastaneye yani Marmara devlet hastanesine gittik.Plasenta aşağıda olduğu için kendi doktorum alttan muayene etmememi söylemişti.Hastaneye gittiğimde çatala alacağız dediklerinde söyledim ama beni dinlemeyip zorla alttan müdahale yaptılar.Muayene sırasında Bebek plasentadan ayrıldı ve Acil bir şekilde 27 haftalık bebeğimle acil sezaryana gönderildik.Eşim ve kızım doğumhane kapısında ilgilenmek için sezeryanın sebebini sorduğunda sanki kendi yapmış değil gibi “anne ölsün mü?” Diye küçük kızımın yanında bunu söylemişler.Nezaket ve Hijyen 0.Yeni doğan yoğun bakımına eldivenlerle ve önlüklerle giriliyor.Ama ayaklara birşey takılmıyor,Pis ayakkabıların tozları havalarda uçuşuyor,Galoş vb. şeyler yok hiç bir bilgilendirme yapmıyorlar.doğumdan 3 gün sonra ben hastaneden apar topar çıkarıldım.“hemen odayı boşaltın acil yeni hasta gelecek” diye söylediler.Odalar 2 kişilik ben koridorda yürüyüşe çıktığımda diğer annelerle muhabbet kurdum.Onlarda bu hastaneye grldiklerinden çok pişmanlar bir anneyi 3 kez ameliyata alıp arkadan öne komple dikmişler dehşet ve iğrenç bir hastane sizde sakın bu duruma düşmeyin‼️‼️