RabiaMm ilk zamanlar hormonların tavan yaptığı dönem koku oluyor canım kaldı ki koku hassasiyetinin de tavan yaptığı bi dönemdesin oyüzden olduğundan da daha fazla kokuyor gibi gelebilir insana.. Ben ilk aylar yüzümü yıkadığjm sudaki kireç kokusunu bile alıp tiksiniyodum, K9 gibi oluyor burun. İlk 3 ay en sevdiğim kremi parfümü bile kullanamadım kusucak gibi oluyodum sonra alışıyosun