hilalnurr Kese kalp atısı gördüğünüzde kaç haftalıktınız betanız kaçtı benım 3 gün önce 459 cıktı artış iki buçuk katı ilerliyo biraz sabırsızım görmek ıcın suan 4+6 dayım
cuteregina hilalnurr sata göre 7+1de kalp atışı duyuldu biraz geç giderseniz her şeyi görürsünüz içiniz rahat olur bebeği 6+3 de gördüm
Esma006 hilalnurr görünmez canım daha minik 5 binlerde fln karından görülür vajinal 2 binlerde bir aya yakın dinlen et evinde ağır iş yapma 7-8 haftalıkken git ki hem bebek hem kese kalp atış görülür hepsi bir arada
hilalnurr cuteregina benım tüp bebek son adet tarıhıne göre hesaplayınca 7 haftalık cıkıyor yanlıs oluyor öyle donmus embryo koydular o yuzden transfer gunun ustune 2 hafta 5 gün ekleyıp sayıyorum 🫠 hayalı adet günü ayarlıyoruz yanı bu şekilde normalde 26 nisan son adetim
anlrnalbumu 5 haftada kese 6+3 de kalp atışı duymuştum hatta 6.haftada gittiğimde duyulmamıştı 3 gün fark etti 🙋♀️
hilalnurr Esma006 doktorda hazıranın 26 sı gel kalp atışı ıcın dedı bakalım hayırlısıyla bı duysaydım ıcım rahatlıcak 🥲
mrykrk hilalnurr her hamilelik başka kızımın 7+5te vajinal ultrasonda kalp atışını duymuştuk. Şimdiki bebeğimin 5+4te kalp atşını duyduk üstlelim normal ultrasonda. İçiniz ferah olsun. Sağlıkla gelsinler