cansu_can35 herşeyi direkt söylemesinden ziyade hasta psikolojisini bilip uygun bir iletişim diliyle konuşması gerek. Diğer konu başlığınızda dr adını yazmıştınız aynı dr yi bende araştırmıştım. Yorumlar pek iç açıcı değildi aynı sizin gibi hiç kimse konuşma tarzını , hastalara olan tavrını asla beğenmemişti. Doğru düzgün bilgi vermiyor,sorduğumuz soruları kaale almıyor ve detaylı şeyler sorunca azarlıyor hastaları yazmışlardı.